Πρόγευση του νέου Renault Master

Λίγες ημέρες πριν από το επίσημο ντεμπούτο του, το νέας γενιάς Renault Master ξεκινά να αποκαλύπτεται, υποσχόμενο μια αξιοσημείωτη μείωση της κατανάλωσης, τόσο για τις συμβατικές όσο και για τις ηλεκτρικές εκδόσεις του.

Η Renault δίνει στη δημοσιότητα μια πρώτη -όχι ιδιαίτερα αποκαλυπτική- εικόνα του νέου Renault Master, που θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση επαγγελματικών οχημάτων, Solutrans, η 18η εκδοχή της οποίας θα λάβει χώρα στη Λυών της Γαλλίας, από τις 21 έως τις 25 Νοεμβρίου 2023.

Πάνω από 3 εκατ. πωλήσεις από το 1980

Το νέας γενιάς Renault Master, φιλοδοξεί να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία των προκατόχων του. Σημειώνεται, πως το μεγάλο van της Renault βρίσκεται στην αγορά από το 1980 και έχει σημειώσει μέχρι στιγμής, περισσότερες από 3 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως.

Όπως και οι προηγούμενες γενιές του, το νέο Master θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στο Batilly της Γαλλίας, μια μονάδα που αναβαθμίστηκε προκειμένου να είναι σε θέση να παράγει το νέο μοντέλο, υιοθετώντας καινοτόμες μεθόδους και διαδικασίες.

«Aerovan» σχεδίαση για μείωση της κατανάλωσης

Το νέο Master θα λανσάρει τα επόμενης γενιάς van της Renault, τα οποία θα είναι πιο αποδοτικά και πλήρως συνδεδεμένα. Συγκεκριμένα, με βάση τα πρώτα στοιχεία που ανακοινώνει η Renault, το νέο μεγάλο van των Γάλλων διαθέτει ένα αεροδυναμικό αμάξωμα, τη σιλουέτα του οποίου βλέπουμε σήμερα, στην πρώτη προωθητική εικόνα που δόθηκε στη δημοσιότητα. Οι σχεδιαστές της Renault κάνουν λόγο για ένα «aerovan» αμάξωμα, το οποίο συμβάλλει καθοριστικά στην αύξηση της αποδοτικότητας.

Αναλυτικότερα, η καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά, σε συνδυασμό με το νέο σύστημα πέδησης, επέφεραν περιορισμό της κατανάλωσης των πετρελαιοκίνητων Renault Master, κατά 1,5 λτ./100 χλμ. Επιπλέον, το πλήρως ηλεκτρικό Renault Master E-Tech υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση έως και κατά 21%.