LOGI.C FOOD EDITION_ Δείτε αναλυτικά τις ενότητες των 5 food-events που θα γίνουν στις 10-11 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo

Τα πολυ-συνέδρια LOGI.C έρχονται στην Αθήνα στο καθιερωμένο ραντεβού τους, τον Νοέμβριο 2024, σε ένα ειδικό dedicated διήμερο συζητήσεων για την Βιομηχανία Τροφίμων και την διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας. Τα LOGI.C Food Edition θα διεξαχθούν 10-11 Νοεμβρίου στο πλαίσιο της έκθεσης MEAT/DAIRY/FROZEN που διοργανώνει η O.MIND CREATIVES στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo (9-11 Νοεμβρίου 2024) στο HALL 1.

Σε συνεργασία με σημαντικές συμβουλευτικές εταιρείες του κλάδου και όχι μόνο, το φετινό διήμερο των LOGI.C θα φιλοξενήσει 5 ενότητες σχετικές με την βιομηχανία τροφίμων – κάποιες δε,  θα κινηθούν ειδικότερα γύρω από την γαλακτοβιομηχανία και την βιομηχανία κρέατος και παρασκευασμάτων /λόγω και του ειδικού ενδιαφέροντος της έκθεσης που θα φιλοξενήσει χωροταξικά τα συνέδρια. Δείτε παρακάτω τις ενότητες:

 

Κυριακή 10 Νοεμβρίου – HALL 1:  11.00 – 14.00 Benchmarking Εφοδιαστικών Αλυσίδων Γαλακτοκομίας & Κρέατος. Παρουσίαση Έρευνας από την MENTOR CHAIN

To συνέδριο που διοργανώνει η Mentor-Chain σε συνεργασία με το Supply Chain & Logistics Magazine, είναι μια πρωτοβουλία που στοχεύει να δημιουργήσει μια δυναμική πλατφόρμα συζήτησης και σε βάθος ανάλυσης για τις παραμέτρους που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα των εφοδιαστικών αλυσίδων στους τομείς της γαλακτοκομίας και του κρέατος. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, θα εξεταστούν κρίσιμα θέματα όπως η ταχύτητα ανακύκλωσης αποθεμάτων, τα κόστη αγορών και παραγωγής, καθώς και ο κύκλος χρήματος των επιχειρήσεων. Επιπλέον, θα διερευνηθούν στρατηγικές διαχείρισης αλλαγών στον προγραμματισμό, τις προμήθειες και τα logistics, με παράλληλα αναφορά στη σημασία των στρατηγικών ESG. Η έρευνα της Mentor-Chain καλύπτει όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων — μεγάλες, μεσαίες και μικρές — που δραστηριοποιούνται σε εξαγώγιμα προϊόντα όπως η φέτα και το στραγγιστό γιαούρτι, καθώς και στην επεξεργασία και εμπορία κρέατος και αλλαντικών. Το συνέδριο απευθύνεται σε διοικήσεις και στελέχη των συγκεκριμένων κλάδων, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την ανταγωνιστικότητα της δικής τους εφοδιαστικής αλυσίδας, αναγνωρίζοντας ευκαιρίες μέσω του benchmarking που μπορούν να οδηγήσουν σε στρατηγικές βελτίωσης.

 

Κυριακή 10 Νοεμβρίου – HALL 1: 14.30 – 15.30 Η Εφοδιαστική Αλυσίδα Τροφίμων στην Εποχή της Ψηφιακής Επανάστασης – Ο ρόλος της Πιστοποίησης από το ILME

Σε έναν κόσμο όπου η ποιότητα και η ασφάλεια των τροφίμων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, το Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδος (ILME) συμμετέχει στο συνέδριο LOGI.C FOOD EDITION, τον Νοέμβριο. Στο επίκεντρο της εκδήλωσης μας θα βρεθεί η πιστοποίηση και η εξασφάλιση ποιότητας σε κάθε στάδιο της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων, από την παραγωγή έως τον καταναλωτή. Ειδικοί του χώρου θα παρουσιάσουν τον ρόλο της τεχνολογίας, όπως η τηλεματική και το Internet of Things (IoT), στην παρακολούθηση της ψυχρής αλυσίδας και την ιχνηλασιμότητα των προϊόντων, προσφέροντας λύσεις για την αποφυγή απωλειών και αλλοιώσεων. Επιπλέον, θα συζητηθεί η σημασία της πιστοποίησης στελεχών, όπως η Πιστοποίηση ELA, για την ενίσχυση των επαγγελματιών του κλάδου και τη διασφάλιση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Ο ILME σας προσκαλεί για να συζητήσουμε:

  • Πώς η τεχνολογία, συμβάλλει στην δημιουργία μιας πιο ασφαλούς και βιώσιμης εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Τον ρόλο των πιστοποιήσεων στελεχών, στην ενδυνάμωση των επαγγελματιών του κλάδου και στην παροχή εγγυήσεων στους καταναλωτές
  • Τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που παρουσιάζονται

 

Κυριακή 10 Νοεμβρίου – HALL 1: 16.00 – 18.00 Πώς φτάνουν οι μικρές-μεσαίες βιομηχανίες στο ράφι; Ο ρόλος των logistics.Παρουσίαση έρευνας από την Optilog Advisory Services 

Στο πλαίσιο της συνεδρίας, θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα από την 1η Πανελλήνια έρευνα αποτύπωσης της υφιστάμενης λειτουργίας και των προκλήσεων του κυκλώματος εφοδιασμού μικρο-μεσαίων βιομηχανιών & εμπορικών εταιριών στον κλάδο των τροφίμων. Η εν λόγω έρευνα εστιάζει στην αποτύπωση του τρόπου εκτέλεσης των διαδικασιών και του εξοπλισμού logistics που χρησιμοποιούν οι ως άνω εταιρίες, το κόστος logistics, καθώς και τα βασικά θέματα που αντιμετωπίζουν. Παράλληλα, διερευνάται η επενδυτική στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι εταιρίες το επόμενο χρονικό διάστημα, η υιοθέτηση αναδυόμενων τεχνολογιών, η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού καθώς και οι δράσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου. Στελέχη της αγοράς συμμετέχουν στην εν λόγω συνεδρία και σχολιάζουν τα αποτελέσματα καταθέτοντας παράλληλα τους δικούς τους προβληματισμούς, τη δική τους οπτική γωνία καθώς και τα βήματα προς τα εμπρός που θα ακολουθήσουν οι εταιρίες που εκπροσωπούν.

 

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου HALL 1: 11.30-13.30 Έξυπνη συσκευασία στα τρόφιμα & εφαρμογές ΑΙ στην εφοδιαστική αλυσίδα τροφίμων. ΕΚΔΗΛΩΣΗ από το SC&L magazine

Η πρωινή συνεδρία της Δευτέρας στο πλαίσιο των LOGI.C FOOD EDITION, θα εστιάσει στις εφαρμογές νέας τεχνολογίας στην εφοδιαστική αλυσίδα τροφίμων, ξεκινώντας από το crucial κομμάτι της συσκευασίας και προχωρώντας σε όλα τα στάδια  – κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας. Εκπρόσωποι του GS1 Greece θα μας δώσουν την εικόνα όλων των πρόσφατων νομοθεσιών και τις υποχρεώσεις που αφορούν όσους επιθυμούν να εδραιώσουν μια βιώσιμη αλυσίδα για τρόφιμα και ευαίσθητα προϊόντα, ενώ μια σειρά εκπροσώπων εταιρειών θα ασχοληθούν με θέματα όπως:

  • Υπάρχουν εργαλεία ΑΙ που να βοηθούν το supply chain στα τρόφιμα;
  • Τι ρόλο διαδραματίζει η e-δρομολόγηση στο στάδιο των διανομών για να διατηρηθούν τα ευαίσθητα χαρακτηριστικά των τροφίμων;
  • Πόσο ζωτικός είναι ο ρόλος μιας σωστά οργανωμένης αποθήκης (μικρής ή μεγαλύτερης) για την διατήρηση των τροφίμων;
  • Ποιο είναι το μέλλον στο retail για τους μικρούς-μεσαίους παραγωγούς;

 

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου HALL 1: 14.00 – 16.00 e-commerce: σύμμαχος των μικρών & μεσαίων παραγωγών τροφίμων. Από τις Planning & Supply Chain Institute

Το e-commerce έφερε αλλαγές στην κλασσική ροή εμπορευμάτων και στον κλάδο των τροφίμων. Μικροί και μεσαίοι παραγωγοί με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν τη δυνατότητα να πουλάνε απευθείας σε καταναλωτές και μονάδες HORECA. Μεγαλύτερες βιομηχανίες χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό εμπόριο για B2B. Στα Cash & Carry , οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν ραγδαία αυξητική τάση. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα οι εταιρείες χρησιμοποιούν τον δικό τους στόλο για την άμεση παράδοση ηλεκτρονικών παραγγελιών σε νοικοκυριά ή πελάτες  HORECA. Άλλες πάνε με courier ή εταιρείες ταχυμεταφοράς τροφίμων και άμεσης παράδοσης. Οι χονδρέμποροι και κάποιοι ειδικοί συνεργάτες λειτουργούν με επιτυχία το e-commerce για B2B ή/και B2C. Θα εξετάσουμε όλη αυτή την εξέλιξη, το ζητούμενο του καταναλωτή και το νέο μοντέλο στο οποίο οδηγούνται τα logistics. Μία κεντρική εισήγηση της PLANNING θα παρουσιάσει το σημερινό σκηνικό της αγοράς. Στη συνέχεια, ένα discussion panel κορυφαίων στελεχών logistics του κλάδου των τροφίμων θα συζητήσει τους προβληματισμούς, τις εξελίξεις και τον αυριανό τρόπο λειτουργίας.

 

Εγγραφείτε στις εκδηλώσεις που σας ενδιαφέρουν εδώ