Εξάρχου-Ιντρακάτ: Διευκρινήσεις για το deal με την Άκτωρ

Διευκρινίσεις σχετικά με το πρόσφατο deal  με την Άκτωρ έδωσε σε συνέντευξη τύπου ο Αλέξανδρος Εξάρχου, Αντιπρόεδρος ΔΣ & CEO του ομίλου Intrakat. Σε ό,τι αφορά το τίμημα της συναλλαγής, ο κ. Εξάρχου ανέφερε ότι δεν ανέρχεται στα 214 εκατ. ευρώ, αλλά στα 100 εκατ. ευρώ, καθώς τα 114 εκατ. ευρώ αφορούν σε ενδοομιλικά δάνεια του Άκτωρα προς την Ελλάκτωρ, τα οποία θα αποπληρωθούν σε ορίζοντα 19 μηνών από το cash flow της εταιρείας. Η ιντρακάτ, όμως, είναι εγγυήτρια του δανείου, ώστε σε περίπτωση που το cash flow του Άκτωρα δεν επαρκεί, θα καταβάλει αυτή κάποιο ποσό, αν και εφόσον αυτό απαιτηθεί.

Επίσης, ανέφερε ότι μέχρι να εγκριθεί η εξαγορά από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, οι δύο εταιρείες θα λειτουργούν ανταγωνιστικά στην αγορά, ενώ για τη συνέχιση της συνεργασίας της Άκτωρ με την Ελλάκτωρ Παραχωρήσεις, αυτή θα συνεχιστεί, χωρίς, όμως, να είναι αποκλειστική ούτε δεσμευτική, καθώς εάν επιθυμεί η Ελλάκτωρ θα μπορεί να συνεργάζεται και με άλλες εταιρείες.

Για το ανεκτέλεστο της Άκτωρ, είπε ότι έχει δημιουργήσει νέα έργα δύο δις ευρώ την τελευταία τριετία, με εκπτώσεις πολύ καλύτερες από ό,τι στο παρελθόν, της τάξης του 7-9%. Μάλιστα, πρόσθεσε ότι εάν χρησιμοποιηθεί σωστά αυτό το ανεκτέλεστο, η κερδοφορία της Άκτωρ θα επαρκεί για να καλύψει τόσο τις ενδοομιλικές υποχρεώσεις και να υπάρξει και κερδοφορία.

Ο κ. Εξάρχου απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξει νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, η οποία να συνδέεται με το deal της Ιντρακάτ με την Άκτωρ.

Σε ό,τι αφορά το business Plan των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, επεσήμανε ότι προχωράει κανονικά και, επίσης, δεν σχετίζεται με το deal και πρόσθεσε ότι οποιοσδήποτε νέος δανεισμός θα αφορά νέα αναπτυξιακά έργα και όχι για χρήση working capital.

Η δραστηριότητα του ομίλου θα έχει πλέον 4 άξονες που θα είναι τα μεγάλα έργα είτε δημόσια είτε ιδιωτικά, οι παραχωρήσεις, οι ανανεώσιμες πηγές και το real estate.

Ο κ. Εξάρχου κατέληξε λέγοντας ότι τo cash flow της Ιντρακάτ θα είναι θετικό για τα επόμενα 3 χρόνια, ότι η εταιρεία δεν θα συμμετέχει στον διαγωνισμό για τον ΒΟΑΚ και για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό της Αττικής Οδού δεν υπάρχει σύγκρουση με την ταυτόχρονη συμμετοχή Ιντρακάτ-Άκτωρα.