Για 15 ημέρες ακόμη στον ‘αέρα’ η έρευνα OMIND-OPTILOG για τις εφοδιαστικές αλυσίδες στην μικρή λιανική. Πάρτε μέρος εδώ!

Έχοντας ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον της αγοράς και δη μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων -το target group που στόχευε δηλαδή- με πάνω από 150 απαντήσεις, η πρωτοποριακή μελέτη, που συντάχθηκε από την επιστημονική ομάδα της OPTILOG Advisory Services και διακινείται μέσω της OMIND CREATIVES με τίτλο “Πώς φτάνουν οι μικρές και μεσαίες εταιρείες τροφίμων στο ράφι του retail; Ο ρόλος των Logistics” θα βρίσκεται στον “αέρα” για ακόμη 15 ημέρες, έως το τέλος Ιουλίου.

Τα συμπεράσματα της έρευνας αυτής, η οποία διενεργείται με την μέθοδο αναλυτικού ερωτηματολογίου, θα παρουσιαστούν στα LOGI.C FOOD EDITION events, την Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2024, σε ειδική εκδήλωση που θα διοργανώσουν οι OMIND CREATIVES & OPTILOG Advisory Services, με τα συμπεράσματά της να προοιωνίζονται υψηλό ενδιαφέρον για την αγορά της μικρής λιανικής και της σωστής οργάνωσης των λειτουργιών logistics.

Για να πάρετε μέρος στην έρευνα και να διαμορφώσετε τα συμπεράσματά της, πατήστε εδώ

Η έρευνα θα είναι ενεργή έως τις 31 Ιουλίου 2024